Wednesday, March 30, 2011

Busy Time

Sejak akhir2 ini situasi kehidupan aku menjadi bertambah busy....byk sgt assignment yang perlu disiapkan.Yang menjadi masalahnya adalah semua tugasan tersebut perlu disiapkan secara berkumpulan !! Bukan senang nk buat,maklumlah ahli2 kumpulan kebanyakannya sudah berkahwin dan mempunyai anak,maka mereka juga sibuk dengan keluarga mereka,begitu juga aku.Tetapi itu tidak boleh dijadikan alasan untuk menyiapkan tugasan yang diberi.Sedikit pengorbanan perlu bagi menyiapkan tugasan tersebut,demi masa depan keluarga juga.

Hampir setiap minggu aku terpaksa meninggalkan isteriku dirumah pada hari mggu kerana keluar untuk menyiapkan tugasan,kesian isteriku.....hehe.
Pengorbanan isteriku juga amat aku hargai,memahami situasi aku ini....walaupun kdg2 merenget laa jgk,tp biasa la tu....Masih lagi ada 2 tugasan perlu disiapkan,next week semuanya akan settle....pastu final exam pun menjelma laa....persiapan baru tahap 40% je ni....60% in progress.

No comments:

Post a Comment