Wednesday, March 2, 2011

Hari yang Ceria

Suasana dipejabat hari ini sangat sunyi,ramai yang tiada termasuklah musuh ketat aku iaitu boss aku. Sungguh tenteram rasenya tanpa rasa sedikit pun tekanan tanpa kehadirannya dipejabat.Kalaulah keadaan ini berpanjangan seperti ini setiap hari,tentulah bertambah la semangat untuk datang ke pejabat setiap hari.

Semalam kereta satria aku buat hal lagi,maybe dia merajuk sejak kebelakangan ini kerana 'dia' telah dimadukan olehku....hehe.Tiba-tiba sahaja xbley nak start,maybe betri yang buat hal.Aku pun xtau,sbb hari ni 'dia' da bole jalan setelah aku periksa keadaan betrinya.

Tidak banyak untuk aku perkatakan hari ini,yang aku tahu...aku ada byk assignment yang perlu disubmit dalam bulan ini....keadaan sudah mula menjadi sibuk dengan alam pembelajaran aku  yang akan tamat hujung tahun ini.Tidak sabar rasanya untuk menyambung ke tahap yang seterusnya.

No comments:

Post a Comment