Monday, March 14, 2011

Alhamdulillah

Semalam me and my wife pergi klinik untuk buat chek up, then aku dapat tahu berita yang sangat gembira iaitu wifeku telah mengandung.....tanpaku sangka aku akan menjadi ayah tak lama lagi....aku sungguh gembira dengan berita tersebut.syukur kepada Allah SWT kerana memberi rezeki yang murah buatku sekeluarga.

Dalam gembira,datang pula perasaan risau bila memikirkan penambahan ke atas perbelanjaan keluargaku nanti memandangkan gajiku yang kecil.Aku sangat berharap Allah SWT akan menambahkan rezeki aku sekeluarga untuk babyku nanti.Orang kata rezeki anak.Aku perlu mencari pendapatan sampingan untuk menampung perbelanjaan keluargaku nanti,dengan gajiku yang kecil ni,memang tidak cukup.

Aku amat berharap agar dapat menghabiskan studyku dengan result yang cemerlang agar dapat melangkah ke jawatan yang lebih tinggi.Aku perlu merancang dengan teliti agar hidupku sekeluarga tidak susah kelak.

No comments:

Post a Comment