Tuesday, February 22, 2011

Duit keluar lagi banyak dari masuk !!

Huh,sungguh penat dengan keadaan di negara ini,orang kaya semakin kaya dan orang miskin semakin miskin....ape nak jadi.Semua benda nak naik naik naik...asal minyak je naik,commodities price juga turut naik sama.Pemerintah yang ada sekarang ni,belum cukup bagus untuk menangani masalah ekonomi yang melanda negara kita ni,mereka apa tahu....kehidupan mereka ditanggung dengan duit kerajaan yg diperoleh dari rakyat !!

Semalam kereta aku pulak meragam....cluth plate rosak,col workshop....katanya RM 650 siap pasang...huh
Penim aku mendengar angka tersebut....mana nk cekau duit lagi ni,bulan lepas baru je abis duit wat bayar yuran belajar,pergi honeymoon 2x....adusss.Apakah ini semua dugaan?Walaubagaimanapun aku akan cuba menghadapinya dengan tabah dan bertawakkal kepada Allah SWT.Kena selesaikan masalah satu persatu...aku amat berharap tiada lagi masalah berat akan menimpa aku selepas ini....

No comments:

Post a Comment