Sunday, February 27, 2011

Dilemma

Aku....hampir hilang sabar dan tidak tahan dengan karenah bos aku,prangainya yang cerewet,tidak ramah,suka melekehkan orang dan berlagak seolah-oleh dia lah manusia yang paling sempurna atas muka bumi ini !! Perasaanku semakin meluat-luat ditambah lagi ada seekor kaki kipas yang ada dlm pejabat aku ini......mereka hanya berkomunikasi 2 ekor sahaja,aku seolah2 tidak wujud dlm pejabat ini,melainkan dia ade nk minta sesuatu pertolongan dari aku....time tu la baru dia perasan kewujudan aku.Kalo tidak,seharian dok ofis tanpa bercakap sepatah perkataan pun dengan aku.....cuba bayangkan,betapa bosannya keadaan ini.Aku tengah bersabar,tunggu je habis belajar....dan aku sangat berharap dapat grad dengan pointer yang baik,kalau tidak,sia2 je la usaha aku selama ini.Langkah seterusnya ialah,berpindah....urm,aku tidak tahu lagi nak pindah kat mana,tapi memang tidak tahan dengan keadaan ditempat kerja ini.Dilemma pula dengan keadaan tempat tinggal yang agak selesa...hurm...susah btol la nk buat keputusan kan.Ape pun,kena cuba wat yang terbaik buat keluarga aku !!

No comments:

Post a Comment