Sunday, February 13, 2011

Buhsan dengan karenah manusia yg tidak bertamadun serta mempunyai tahap mentaliti kelas ke 18 !!

Situasi yang membosankan di pejabat hari ini memaksa aku menambah koleksi penulisan aku....hehe. Gara-gara perangai bos baru aku ni yang sangat cerewet dan agak membosankan.....asik mencari kesalahan aku sahaja.Semua kerja yang aku buat,semuanya tidak kena dan tidak betul pada pandangan si 'boroi' ini....Tahap komunikasi antara aku dan dia amat rendah...boleh dikatakan 2 atau 3 patah perkataan sahaja aku bercakap dgn si boroi ini dalam tempoh 9 jam setiap hari bekerja....huh,amat teruk sekali.
Agak berlagak,sombong serta perangai bongkaknya menyebabkan aku berasa amat meluat sekali untuk datang bekerja setiap hari....semakin hari semakin tidak tahan aku dengan karenahnya.Aku masih menunggu masa yang sesuai untuk 'melarikan diri' dari pejabat yang membosankan ini.
Si boroi ini sangat berlagak seolah-olah berpangkat 'Jusa' , Pengarah atau seolah2 berpelajaran tinggi sangat (ada Phd) kot....padahal ada diploma jer....wakakaka.
Ok itu saja untuk kali ini....cow !!

No comments:

Post a Comment