Sunday, October 14, 2012

Separuh Akhir Piala Malaysia 2012 - Kelantan vs Selangor

Tanggal 8 Oktober 2012. Gerak bersama Isteri dan anak ke Stadium Melawati Shah Alam untuk menyaksikan Semi Final Piala Malaysia 2012 Kelantan vs Selangor. Mula2 nak g ngan kwn aku jer,pastu last2 minute wife aku plak nk ikot...nak merasa masuk stadium katanya. Nasib baik membe aku ada tiket lebih.....

Lepas solat maghrib kt stesen minyak petronas SS7.....gerak ke stadium. Jam 8.00mlm masuk ke dalam stadium...nasib baik ada lagi seat kosong kat bawah,bahagian sisi gol. Tapi memang bahaya sikit dok bawah ni...takot nanti jadi mangsa balingan objek atau mercun. Diorang ni mmg hampeh,mmg mesti ada yang seludup mercun wat masuk. Nak buat macam mana,kalau dah ramai2 tu,ada je yang mengom.


1st half - tiada gol dihasilkan
2nd half - diminit2 terakhir M.Ghaddar jadi wira Kelate menyumbat gol pada minit ke 80. Then disusuli oleh Piya pada minit ke 93. Memang dramatik....Selangor pun main best jgk aritu,cuma tang penyudahnye saja yang tumpul.....yang menyedihkan,si Mohd Farhan n M.Ghaddar x dpt beraksi di Final,kerana masing2 memungut 2 kad kuning. Memang merungsingkanlah di Final ni....lawan ATM pulak tu......ada Hai-O tuuuu.

Gomo Kelate Gomo !!!!

No comments:

Post a Comment