Wednesday, November 16, 2011

Tukar menukar

Hurm....pertukaran besar-besaran sedang berlaku di ofis aku ni.Ramai jugak yang bertukar sana sini.Unit aku saja yang dh confirm seorang,tapi yang datang sini dari ibupejabat ada 2 orang....apakah makna ini semua?Seorang tukar dengan 2 orang ka?

Mengikut sumber yang dipercayai, X housemate aku dulu,dia bagi tau member aku sorang ni kena tukar ke HQ.Cuma suratnya belum sain lagi.....adoi,ingatkan aku yang kena...mati laaa beb.Jauh sangat,umah aku beli pun jauh jugak.....hujung sana hujung sini.Kalau naik pangkat ok jugak kena pindah pun,stakat pindah saja2 baik x payah.Buat penat jer,buang masa dan tenaga jer.Tuan punya badan yang kena tukar ni xtau lagi ni,kalau dia tau mesti mengamok nie,dahlaa tgh mengandung....jgn aku jer yang belayar dhlaa.

No comments:

Post a Comment