Tuesday, November 1, 2011

Baby Danish.....ooOooOOo baby Danish

Tanggal 1/11/2011 jam 5.00pg, biniku tersedar dari tidur dan sakit2....aku dah kelam kabut,lalu bangkit untuk sembahyang Isyak then lepas tu trus mandi. Tepat jam 6.00pg aku dan isteri terus bertolak ke Hospital Sungai Buloh, sampai jer di Hospital Sungai Buloh dan membuat pendaftaran....aku terpaksa menunggu di luar. Samapi tgh hari jugak laa aku menunggu....jam 12.00ptg baru biniku keluar dari tempat rawatan.Baby Danishku x jadi keluar pulak....hehe. Saja je testing tu baby ni,dia tgh cari jalan keluar kot....hehe. Main2 plak baby aku ni, skang ni tengah dok tunggu dia keluar laa ni. 

Dalam 2,3 hari ni laaa tgh berdebar2.....dalam mood standby laa skang ni.Biniku dapat MC 2 hari 1-2/11/11 ni.....berehatlaa kat rumah sedangkan aku datang bekerja.Tunggu masa je aku kena bergegas balik. Hospital plak dhlaa jauh,dalam 35km jugak dari rumah aku.Mintak2 laa Allah SWT lancarkan urusan biniku untuk bersalin,selamatkanlah bayiku dan juga isteriku....Aminnnnn.

No comments:

Post a Comment