Wednesday, October 5, 2011

Tamat Sudah

4 Oktober adalah tarikh keramat buatku,tarikh yang amat bermakna buatku.Setelah 4 tahun berusaha gigih untuk mendapatkan apa yang dihajati,akhirnya berkat usaha dan rezeki yang dikurniakan oleh Allah SWT,aku akhirnya berjaya menamatkan pengajian diplomaku....ini bukan bererti telah tamat,ini hanyalah satu permulaan untuk ke peringkat seterusnya....memegang falsafah belajarlah sehingga ke liang lahad,itulah yang membakar semangat aku sebenarnya disamping kesungguhan mak aku yang x sudah2 memberi semangat untuk aku sambung pengajianku.Aku amat bersyukur kerana berjaya juga akhirnya,maka berakhirlah rutin aku selama 4 tahun iaitu malam2 pergi ke kelas.
So skarang ni nak kena cari rutin baru laa pula,malam2 nak kena buat benda yang bole kasi aku duit,hehe.Result belum keluar lagi,maybe dalam 2 minggu lagi...aku amat berharap dapat pointer yang bagus agar aku dapat apply kerja dengan senang,maklumlaa budak2 fresh graduate skarang pointer power2...kena laa bersaing ngan diorang.Walau apa pun,aku amat berharap Allah SWT murahkan rezeki aku sekeluarga.

No comments:

Post a Comment