Tuesday, October 18, 2011

Cari Modal

Nampak gayanya aku kenalah berusaha keras untuk mencari wang bagi menyara keluargaku yang bakal bertambah,disamping itu.....matlamat untuk sambung belajar dalam masa setahun akan datang amat dititik berat.Satu matlamat penting buat diriku.Dalam pada itu,tahun depan juga,aku berhajat untuk memberi peluang kepada isteriku untuk sambung belajar ke peringkat diploma di Politeknik Shah Alam yang akan mengambil masa selama 2 tahun.

Aku amat berharap agar rancanganku berjalan dengan lancar,maklumlaa kita hanya merancang,tapi yang mengizinkannya hanyalah Allah SWT.Modal yang agak besar juga kena cari ni....harap2 Allah SWT murahkan rezeki kami sekeluarga.....disamping mencari rezeki dengan membuat kerja sampingan + pula dengan baby yang baru lahir + sambung belajar.....fuhhhh 3 in 1 dah ni.....memang agak busy laaa maknanya aku lepas ni....tapi aku memang sukakan cabaran dalam hidup ni.Apa yang penting,buat benda biar ada hasilnya dan tidak sia2......penat lelah mengejar impian akan memberi banyak pengalaman yang bermakna....susah senang kenalah hadapi bersama sekeluarga,jangan mudah tewas ditengah jalan !!

No comments:

Post a Comment