Monday, October 24, 2011

Bosan siot

Memang tidak dinafikan environment kerja kat ofis aku setahun dua ni memang terlalu membosankan dengan kehadiran si gondol yang tak diundang ni.....memang memberi kesan yang amat besar ke atas ofis aku ni.Serba x kena dibuatnya,sampai nk bercakap pun malas,apa lagi nak bergerak kesana kemari,memang merimaskan....cuba bayangkan sendiri macam mana keadaannya....sangat terseksa dude.Diploma aku ni pula lambat pulak nak kua sijilnya,katanya konvo bulan 4,2012.

Kalo dapat transkrip saja pun xpe dh ni,bole je aku apply jawatan lain kat SPA.Nak harapkan LKIM ni,macam lambat jer....peluangnya sangat tipis.Kalau lah dapat jadi PTD mcm cousin aku,fuh....best jgk...sekejap jer naik pangkat dalam masa yang singkat pulak tu....bestnyer.Aku pun x tau lagi rezeki aku kat mana,berserah kpd Allah SWT je yang tentukan,aku hanya mampu berusaha dan merancang.Ya Allah murahkanlah rezeki kami sekeluarga,Amin.....

No comments:

Post a Comment