Wednesday, September 7, 2011

Cuaca yang sangat sesuai untuk tidur

Hari yang amat best kalau layan tidur....macam nak hujan,tp x hujan2 lagi.Mendung saja,mungkin dibawa ke tempat lain.Nak buat kerja pun malas,mood raya x habis2 lagi ni.Final exam dah dekat,ni yang buat aku serba salah ni....gila kentang betul.

Assignment pun belambak,mcm mana laaa nak setel ni,test lagi.Gilo betul diorang nih.Penim kepala aku dibuatnya.2,3 hari ni aku asyik rasa loya2 laa plak,mcm nak muntah je bila makan.Kepala pun asyik pusing2 jer.Adoi,bini aku yang mengandung,aku yang kena.baby dalam perut laa ni,hehehe.

Nama dah ada baby aku ni, Danish bin Aswadi.....ramai org kata dh ramai nama danish ni,lantaklaa.Anak aku,suka hati aku laa nk letak nama apa,janji maknanya bagus,dan senang nak sebut....mcm manalaa agaknya rupa baby sulong aku ni...excited ni.Harap2,semuanya selamat.

No comments:

Post a Comment