Wednesday, May 18, 2011

Nothing

Minggu depan kena keje luar laa pulak,malas betul rasanya....mggu depan juga result exam aku keluar.Tadi member aku baru je call...dia ckp dia ade buat bisness dobi kat sekolah,hurm...agak menarik jgk.Baby pun dh masuk 3 bulan 2mggu ni...cuak pulak rasanya...duit pun da mula x ckp je nie...aku pun x paham....maybe harga barang smua dh naik,jadi gaji pun jadi makin kecil laa.Sikit je lagi ni nk abis study ni...ade rezki bole sambung lagi....maklumlaa skarang baru sedar 'education' is very important....masa muda2 dulu asyik main jer....study pun x abis,menyesal pun tiada guna,life must go on.

Apa pun aku laa yang bertanggungjawab untuk menyara keluargaku,menambah pendapatan keluarga....Hujung tahun ni ni kena mula cari rumah,masalahnya....kat mana aku nk pindah ni ?? masih mengintai peluang lagi ni....tgh mencari tempat2 yang menarik untuk membina hidup baru bersama keluarga.

Aku amat berharap agar Allah SWT murahkan rezeki aku sekeluarga.....Aminnnnn


No comments:

Post a Comment