Tuesday, May 10, 2011

Mengapakah manusia sebegini wujud ??

Aku amat anti dengan orang yang mempunyai perangai kaki bodek,memburukkan @ menjatuhkan org lain demi kepentingan diri sendiri,suka bangga diri ditempat yang tidak sepatutnya dan berlagak pandai @ bodoh sombong laaa. Ade laa 2 ekor officemate aku ni,mmg menyampah tahap gaban laa,yang sekor ni prasan berpangkat tggi,yang sekor lagi pak turut dia @ kaki ampu,slalu memperlekehkan kerja org,seolah2 org lain x reti buat kerja,dia terer tahap gaban kot...wakaka.Walhal xtau apa2,sblm ni asik dok tnya aku itu ini,skarang ni nk mengajar aku pulak,x ke pelik tu....bia je la,aku bukannya apa,malas nk melayan org yg 'fool' mcm ni,kalo aku layan,nnti aku jgk yg jadi mcm dia,redha je laa,bia je Allah SWT balas pe yang diorang buat kat aku.Aku tgh plan nk mintak tukar je ni,mmg x tahan dengan karenah bos yang berlagak bgus mcm ni...yang plg aku bengang,markah SKT 2010 aku dia kasi 70.1 % jer,mcm aku ni x wat kerja langsung,dia ckp aku ada mslh disiplin,walhal dia xpernah pun tegur aku psl disiplin ni,nk jgk aku tau mslh disiplin psl apa...tp apakan daya,aku pekerja bawahan jer,walau pe pun,dia telah menutup pintu rezeki aku,kerana untuk melayakkan pergi interview,pengurusan tgk markah SKT utk 3 thn....so terpaksa laa aku tggu,kena tgk mark utk 2011 ni,kalo teruk jgk dia kasi,mmg nk kena g jmpa pengarah laaa.

No comments:

Post a Comment