Wednesday, May 11, 2011

Hati Busuk

Hari ini ada meeting kakitangan pejabatku jam 9.00pg....mula dengan ceramah dari penceramah SPRM berkaitan dengan rasuah dan sebagainya....abislaa bab tu,pastu disambung dengan meeting pengurusan.Bermula laa meeting yang benda2 mengarut,dhlaa meeting xde agenda,pastu minit meeting yang lalu pun xde,mcm mana laa boleh jadi meeting,sgt2 tidak prefessional....isu 1st bincang psl kad parking(xde kena mengena ngan aku) then 2nd issues bincang pasal pemandu kenderaan pejabat(isu bodoh juga),3rd issues is pasal nk beli peti sejuk ? agak2 laa wey,apa punye meeting ni,buang masa aku je....Isu yang paling hangat adalah bos aku ni,dia ckp kt pengarah aku,dia x kasi staff odit pergi berjalan/melancong jika ada PN yang sponsor.Walhal sebelum ini dia da bincang ngan officemate aku ni,dia kasi pegi,tp bila dlm meeeting dia ckp x kasi plak.

Lepas abis meeting bila tnya balik,dia suh officemate aku col pengarah Odit pulak,mcm keling percakapannya,bole jadi gila kalo aku layan dia ni....mmg tidak jujur dan mempunyai perasaan hasad dengki yang tinggi,tapi tak mengaku,kononnya dia just menyelia shj.Orang mcmni laa aku benci,bersikap tidak jujur,ckp mcm keling.Mmg aku akui,aku tak berapa nk tahan sabar dh berada kt ofis ni,aku x sabar nk pindah ke tempat lain....mana2 tempat pun boleh,asalkan tidak berada dibawah seliaan bos aku yang celaka i ni.Kalau boleh aku nk berambus dari bahagian ni,bahagian audit yang org2nya mcm celaka ni.

No comments:

Post a Comment