Sunday, December 23, 2012

Musim Melancong

Maklumlah sekarang ini musim cuti sekolah....kebanyakan orang sibuk pergi melancong sana sini. Hurm....aku pun bukannya x nak g melancong. Tapi apa kan daya, faktor kewangan memang tidak mengizinkan untuk melancong. Hurm, xpelah orang putih kata 'Opportunities cost' if you want something, you have something to let it go. Dah berhabis duit untuk beli motor, sebanyak RM 6,720.00 BLX 5581....lupa plak nak amik gambar motor nak upload. Lain kali jerlaa. Adik beradik ku yang lain pergi bercuti di Bukit Merah Lake Town Resort. Urm,nak ikot pun x mampu ler.....poket sudah kering skarang nih. Tunggu lah poket penuh, nampaknya lambat lagi,sebab lepas nih kena potong duit rumah lagi sebanyak RM400++.

Baki gaji aku hanya RM600++ jer, tu pun x potong lagi duit danish+bil api+air+belanja dapur = pokai habis. 

Terpaksa laa tunggu rumah siap dulu,lepas siap kena renovate dulu...then baru boleh duduk. Rasa aku macam lambat jer lagi nih. Nak dapatkan kunci kena tunggu CF dulu. Penim kepala aku dibuatnya. Selagi x setel rumah nih,tu lah yang buat aku pening.....Mintak2 lah xde benda sangkut pasal rumah nih,harap2 semuanya lancar dan cepat dapat kunci.......

No comments:

Post a Comment