Wednesday, August 1, 2012

Pagi Yang Malang

On the way datang kerja tadi....kejar masa kerana hanya tinggal beberapa minit jer lagi jam 7.30pg.Dah dekat ofis dah pun, dekat depan bangunan UMNO tu.....lampu merah pulak,aku pun main tipu laa belok kiri pastu wat U-turn balik agar cepat smpai ofis....ntah macam mana tiba2 ada motor plak follow rapat kot,aku x prasan pun. Mamat ni plak buat muka x puas hati ckp aku nak langgar dia,aku pun hangin jugak,tapi nak buat mcm mana kan,memang salah aku pun, x bagi signal.......hehehe main pancung jer. 

X pasai2 aku kena maki pagi2 buta...pastu dia siap turun motor suruh aku turun kerta,tgk jam mcm dh lewat,aku pun tekan je minyak kasi sampai ofis dulu,tau dah dia memang ikot punye,jenis kaki x puas hati punye budak.pastu aku berenti drop wife aku,dia mai plak bertekak dengan aku dpn ofis....nyaris2 nak gaduh dh tadi...nasib baik aku x turun kerta.Dok dalam kerta lain sket rasanya,kalau dok kat luar lain plak certanya....kita yang salah kan,kena beralah sket laa,lagi pun bulan Ramadan ni kan.Dah abis bertekak,mamat TNB tu blah mcm tu jer.Alhamdulillah x jadi apa2 tadi....

No comments:

Post a Comment