Thursday, August 9, 2012

Balik Kampung

11 Ogos 2012 bersamaan 22 Ramadhan 1433 iaitu hari sabtu...aku dan keluarga akan berangkat balik kampung untuk meneruskan berpuasa di Kota Bharu....bersyukur kehadrat Illahi kerana memanjang usia kami sekeluarga bagi mengakhiri bulan Ramadan yang penuh mulia ini dengan memperbanyakkan ibadat. Hari ini adalah hari Jumaat iaitu hari terakhir bekerja sebelum aku bercuti.....yeahhh !! pagi esok dah bertolak maybe lepas bersahur......harap2 jalan clear,boleh laa aku sampai cepat sikit,harap2 sebelum berbuka....dan sempat untuk melakukan solat terawih di surau dekat belakang rumah tu. Sayang rasanya nak tinggal solat terawih ni. Apa pun, aku berharap tahun ni xde lagi laa saman speed trap yang kena....hurm.

Moga2 Allah SWT memberkati perjalanan aku sekeluarga....selamat sampai dan selamat balik.Jauhilah keluarga kami dari bala malapetakamu Ya Allah SWT. Lindungilah kami dari perkara2 buruk dan keji. Amin

No comments:

Post a Comment