Monday, November 5, 2012

HIPOKRIT !!

Memang tidak dinafikan dalam dunia ini memang wujud sangat ramai golongan hipokrit ini. Memang tidak boleh lari dari golongan ini. Kat ofis aku ni pun memang ramai sangat golongan ini.....kat tepi aku ni pun dah ada sorang.....kat bawah,tepi,kiri dan kanan....adoiii. Dikelilingi golongan hipokrit ini. Terkepung aku nampaknya. Tapi takpe lah, aku pun dah x lama kat cni,maybe bulan Dis 2012 ni,maybe awal lagi. Berambus laa,sebab dah dengar citer pasal aku ditukarkan ke ibupejabat. Jauh pulak tuh kena berulang....dalam 60km jugak dari rumah aku.....tapi nak buat macam mana,demi sesuap nasi. Blah jer lah,kat sana pun lagi ramai golongan hipokrit ini yang menunggu. Tapi takpelah....aku buat hal aku je la. Lantaklah diorang nih nak cakap apa pun.............Tensennnnn betul lah

No comments:

Post a Comment