Wednesday, December 14, 2011

Alahai dah hujung tahun rupanya

Pejam celik pejam celik....masa berlalu....dalam masa setahun,byk betul peristiwa berlaku keatas diriku...ni dah hujung tahun 2011,kahwin aritu 4/12/2010....urm...tgk2 dh ada anak.Sekejap jer kan.....status dh berubah,dh ada keluarga sendiri,ada anak pulak tuuu.Semua tu rezeki yang Allah swt bagi kat aku,amanah untuk aku menjaga mereka....tanggungjawabku menjadi semakin besar skarang ni.
Hurm,terpaksa pikul tanggungjawab ni dengan penuh sabar dan tekun.Hurm,nak buat macam mana,dah menjadi tanggungjawab aku mencari nafkah untuk keluarga...sekejap jer rasanya,dah makin meningkat rupanya umur aku ni....kawan2 aku kebanyakannya da ada 3 org anak,ada yang dh nak masuk 4 org.....aku ni kira lewat laa jgk.Kawen lambat,nak buat mcm mana.Dah jodoh aku lambat sampai....bersyukur je la dengan apa yang ada....

No comments:

Post a Comment