Sunday, December 4, 2011

1st Anniversary

Tanggal 4/12/2011 genaplah setahun perkahwinan aku....sedar x sedar da ada seorang anak lelaki hasil dari perkahwinan kami.....namanya Danish.Ingat nak celebrate,tapi apa kan daya wife aku masih dalam pantang....kurang 2 hari nk cukup sebulan.Hurm,memang kami bahagia hidup bersama,tidak banyak masalah dan dugaan yang menimpa kami,syukur kehadrat Illahi.Cuma kadang2 ada la aku marah2 wife aku sebab x pandai buat kerja rumah,masalah kewangan pun masih dalam keadaan terkawal buat setakat ini.
Aku tahu,wife aku masih byk kena belajar dalam menguruskan hal rumahtangga ni dan aku pula kenalah bertolak ansur dan mengajarnya dengan penuh sabar.Itu semua hal kecil sahaja,masih banyak yang perlu diperbaiki lagi,lama2 ok laa tu.Aku ni jenis kuat membebel,dan wife aku jenis x melawan....maka sebab itulah kami dipertemukan,untuk melengkapkan satu sama lain....mmg perfect,syukur.....dah setahun kahwin,umur pun meningkat,tangunggan juga meningkat,gaji je x meningkat...maka kenalah cari duit lain,side income.....berusahalh demi keluarga tercinta !!

No comments:

Post a Comment