Monday, June 13, 2011

What The Hell *#& !!

Aku memang x puas hati betul laa dengan bos aku ni,asyik nak cari salah orang jer....memang x tenteram hidup aku kat ofis ni selagi dia jadi bos aku....memang dia suka orang bencikan dia,suka cari salah orang dari masa ke semasa....salah sendiri x nampak. Dah agak lama aku bersabar ni,tunggu masa nak meletup jer ni...geram jugak kan...asyik kena tindas jer. Aku cuba yang terbaik untuk menjadi manusia yang bermoral,malas laa nak gaduh2, keco2 kat ofis kan, x sesuai laaa....nasib baiklaa perempuan, kalau laki, lama dah aku tumbuk muka tu bagi hancur.....nk buat gila x bertempat...dhlaa asyik menganiaya aku jer. Sabar dalam Islam pun ada batasannya !! Aku baru je nak hidup tenteram kat sini,pastu dia pulak pindah sini,memang malang betul. Bila laa nak pencen minah sekor ni....

No comments:

Post a Comment