Sunday, July 1, 2012

Lega Rasanya

Tanggal 26 June 2012 bertempat di PNK Sepang dimana berlangsungnya MAT Kelab Rekreasi dan Kebajikan LKIM Negeri Selangor.Pemilihan bagi jawatan2 AJK baru bagi Kelabg telah selesai dibuat.Kebanyakannya muka2 baru yang dipilih.Diharap dapat memberi nafas baru kepada Kelab yang sekian lama suram disebabkan oleh masalah kepimpinan yang tidak disenangi oleh ramai pihak.Aku juga merasa lega kerana dapat melepaskan jawatan Bendahari dan meminta agar rakan2 tidak lagi memilih aku bagi memegang jawatan tersebut.Lega rasanya bila sudah ada pengganti bagi jawatan tersebut.Tanggal 29 Jun 2012,aku telah membuat penyerahan tugas secara rasmi sebagai Bendahari Kelab yang telah dijawat dari tahun 2007-Jun 2012 kepada Bendahari baru iaitu Amir.

Memang tidak dinafikan,bos aku memang tidak menyukai aku terlibat dengan jawatan2 luar @ NGO laa katakan,alasannya sungguh mudah,perkara tersebut menjejaskan kerja2 hakikiku.Aku yang bekerja dibawahnya terpaksalah akur dengan kehendaknya.Maklumlah,markah SKT aku bergantung kepadanya.Maka terpaksalah aku berfikir panjang demi masa depanku.

No comments:

Post a Comment