Monday, July 18, 2011

Bosan-bosan

Cuaca skarang agak tidak menentu,kejap panas terik,hujannye amat jarang skali.Minggu lepas jerebu pulak,demam selsema aku dibuatnya....nk keluar waktu petang amat panas,sampai ke malam panasnya,nak tidur pun x lena beb.nampak gaya lepas ni kena pasang aircond la.Loan rumah sudah approve pada jumaat lepas 15/7/2011.Gembira jugaklaa kerana tahun depan bakal memiliki rumah sendiri,bukan senang beb nak beli rumah dengan gaji yang sikit ini.Kena ikat perut laa kan,memang dh adat laa tu,orang kata 'opportunities cost'.

Walaupun rumah x sebesar mana,agak kecil jugaklaa rumah yang aku beli ni, 20 x 69.Tapi xpelaa,1st house kan,yang penting rumah atas tanah.Walau apa pun,aku bersyukur kehadrat Illahi keran memberi aku sekeluarga rezeki untuk membeli rumah !! kalau ade rezeki lebih dimasa hadapan,bolehlah beli rumah yang besar sikit.Rumah aku dijangka siap sepenuhnya tahun depan iaitu bulan 6 dah boleh ambil kunci.InsyaAllah projek akan berjalan lancar tanpa sebarang masalah.

No comments:

Post a Comment